finbesök

I helgen var mor och far på snabbvisit, vilket var väldigt trevligt! trots att de bara var i landet i drygt 48 timmar hann vi med en hel del, mycket god mat, en hel del shopping, för att inte tala om mitt lopp på söndagsmorgonen. Har tyvärr inte många bilder, men jag kan väl säga som så att de hade inte speciellt tur med vädret. Snöslask och en bitter kyla är något få uppskattar. mitt lopp gick bättre än förväntat, snön höll uppe under söndagsmorgonen och jag lyckades komma under mitt mål med hela 31 sekunder!
 
nu är det dock bara en vecka tills jag är hemma på påsklov, och det kan inte gå fort nog. Har en hel del att hinna med innan dess, men tyvärr är hjärnan på semester redan känns det som.. blir till att bita ihop och vara produktiv nu det sista, för sen när jag kommer tillbaka har jag knappt någon tid alls innan de sista uppgifterna ska vara inlämnade. Räknar med att ta sommarlov den 19 april. Livet som student är inte helt fel ibland!
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Erika

19 april!!!!!!??? Sick!!

2013-03-20 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0