trötta ögon

Nu ligger jag i sängen efter en riktigt lång dag, och trots planer på att se lite oscarsfilm innan jag somnar så tror jag det blir till att säga godnatt så fort detta inlägg publicerats. Måste upp tidigt imorgon så jag är redo att gå till skolan strax efter T in the park biljetterna är inhandlade. Börjar vid 12 men hoppas hinna spendera ett par timmar i biblioteket innan det är dags för föreläsning.
 
Idag var jag på spinning för första gången på väldigt länge, och det känns i benen kan jag ju säga. Men imorgon är det tre veckor till mina föräldrar är här, vilket innebär att det inte är mycket längre till mitt lopp - och det måste ju gå bra, nu när jag har moraliskt stöd och allt. Har dessutom min invägning i morgon bitti, även det något som motiverar. Beach 2013 here I come!
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0