oscarsgalan

Planerna för gårdagsnatten hade varit bestämda i månader. Oscarsgalan gick av stapeln klockan 01.00 och jag och ylfa skulle upp vid midnatt, se sista timmen av röda mattan i förberedelse innan det var dags. Coke zero var inhandlad, likaså var blåbär och till och med lite choklad - allt för att hålla oss vakna till 6.00. så, midnatt kom. jag hade gått och lagt mig tidigt för att iallafall få ett par timmars sömn. Jag har inte kanalen som sände galan i år, men jag hade kollat upp minst 10 länkar på sidor som lovade att de skulle sända live över internet - så jag kände mig relativt säker.
 
Visar sig att varenda en av de sidorna ljög. 01,20 gav jag upp och gick och la mig igen. Sjukt sur, och sjukt besviken.
 
Så nu sitter jag och väntar på att de ska sända höjdpunkterna från galan på en kanal som jag faktiskt har. Det blir lite sent - slutar vid halv tolv och klockan ringer vid halv fem imorgon så det blir sängen sekunder efter det är slut.
 
Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0