minusgrader och solsken

Det är den 15 februari 2013, klockan är ungefär halv elva och jag sitter vid köksbordet med tre lager kläder på och gör precis allt för att undvika att skriva den uppsats jag borde börjat med redan förra veckan. Motivationen finns inte, så tänkte jag att det var ju faktiskt ett tag sedan jag uppdaterade bloggen så nu får uppsatsen vänta till imorgon istället.
 
Har en fullspäckad fredag framför mig - om 31 minuter bär det av mot campus, solen skiner ute och Ylfa ska följa med mig så det blir till att promenera dit. Lite vardagsmotion är aldrig fel! Har bara en timmes lektion och sen ska vi till Asda för att veckohandla. Ska ha lite folk över på middag imorgon kväll så inköpslistan är ännu längre än vanligt, då är det skönt att ha sin fina ryggsäck så man slipper bära allt.
 
Sen ska jag möta Erin inne i stan vid halv fem för att åka ut till Murrayfield och åka lite skridskor, ska bli kul att se hur det går.. Hoppas jag inte skadar någon annan, eller mig själv för den delen! Därefter blir det fredagsmys på nandos, eftersom det är en av de få restauranger där man kan få en kickass middag under 500 kalorier. Hade ingen bra invägning i morse, riktigt surt men då får man bara ta i hårdare denna veckan. Har anmält mig till ett lopp i mitten på mars, 6.55km så det är lite lagom för tillfället tycker jag. Måste ut och springa lite nu dock, när marken äntligen är fri från snö så får löpbandet vila ett tag.
 
Hoppas ni har det bra där hemma!
Kärlek!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bazzzinga

Kul att du börjat blogga igen. Hoppas att det gick bra för dig och omgivningen på skridsobanan ;-)

2013-02-16 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0