förkylningsblåsor och ullared

Tittade precis på det första avsnittet i den nya säsongen av Ullared - förutom att det är sjukt kul (hon den där ena systern som svär hela tiden är bäst) så får det mig att längta efter sverige och sommar mer än någonsin. Säga vad man vill om det, men så är det. Blir ett par månader hemma i sommar iallafall, så det är ju något att se fram emot!
Sen fick jag reda på att föräldrarna kommer och hälsar på om mindre än fyra veckor, så det är ju synd att klaga :)  
 
Har inte så mycket annat att delge världen idag, förutom att jag har cirka sju förkylningsblåsor i munnen just nu, har svårigheter att svälja på grund av det i kombination av svullna mandlar och att i morgon har jag 25 procentig tenta i bokföring som måstemåstemåste gå bra. Det känns som att jag kan allt, men just nu har jag svårigheter att ens komma ihåg hur man sätter alarmet på telefonen så det känns ju halvbra. Mycket paracetamol och honungsvatten blir förhoppningsvis räddningen.
 
nä, mindre gnäll och mer sömn nu. Godnatt!
 
Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0