tracing her way through the constellation

Väntan har varit lång, nästintill outhärdligt så, men snartsnartsnart är bredbandet här. Tre dagar till, sen så.
Vilket innebär att jag har bott i min inte-längre-så-nya lägenhet i över en månad. Lite sjukt, men jag antar att det här med att tiden går fort osv är något jag borde ha vant mig vid vid det här laget.
 
Allt är lite sådär segt och grått idag. Måndagar har jag bara en föreläsning mellan 11-12 så blev en snabbis på campus och sen har jag bara gömt mig under en filt i lägenheten - 10 grader, regn och blåst gör en inte speciellt sugen på utomhusaktiviteter. Många koppar grönt te och kaffe, lite pluggande och brödbak senare sitter jag och väntar på att Jenny ska komma så vi kan ha fajitas. Lite vardagslyx, men har varit duktig resten av dagen så det får gå bra ändå.
 
2 veckor till min födelsedag, (22, hjälp!) och 3 månader till julafton. Längtar framför allt till det sistnämnda, julmys är det bästa som finns! Nu ska jag kolla hur bananbrödet jag har i ugnen ser ut - det har börjat lukta ganska gott iallafall.
 
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0