torsdag eftermiddag

Skolan är sedan länge avklarad för dagen och nu sitter jag och väntar. Dagens föreläsning slutade vid 12.45, varefter jag skyndade hem - mellan kl 13 och 18 skulle mr talktalk komma och hälsa på och installera internet och telefon. Skyndade helt i onödan visade det sig, Ylfa var redan hemma från hennes dagstripp till Glasgow. (Klockan är nu dessutom 14.57 och än har ingen mr talktalk synts till)
 
I morse ställde jag mig dessutom i kö till gymmet, från och med nästa fredag är jag officiellt medlem! £17 i månaden och fria spinning/pilates/yoga etc klasser, är sjukt taggad! Funderar på att gå med i dansklubben på skolan, inte för att jag har takt eller något men det vore roligt. Antingen det eller whiskeyklubben.. vore också roligt, men på ett annat sätt.
 
Juldoftande värmeljus, kaffe och plugg. Har haft sämre eftermiddagar.
 
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Om du tror att du brås på mig ska du nog välja whiskeyklubben ;-)

2012-10-03 @ 20:25:30
Postat av: Mamma

Om du tror att du brås på mig ska du definitivt välja dansklubben

2012-10-03 @ 20:28:36
Postat av: Johanna

haha, det visar sig att jag brås på båda två för jag tycker 60 pund är för dyrt så jag struntade i båda ;)

2012-10-03 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0