Hur brevbäraren gjorde min morgon

När jag vaknade i morse var det inte på min bästa sida, det måste jag erkänna. Blåsten har blivit starkare och starkare under natten och mina fönster är långt ifrån dubbelglasade. eller någorlunda täta, för den delen.

Gick upp, tog på mig mina varmaste kläder och satte mig i köket och tjurade lite. Drack lite te, pluggade. Cirka 8.34 ringer ringklockan. Någorlunda konfunderad öppnar jag dörren och får ett paket, adresserat till mig. Och helt plötsligt är humöret det bästa på länge.

TACKTACKTACKTACKTACK!
världens bästa föräldrar, det har jag det



Kommentarer
Postat av: Erika

Åh! Vad mysigt med paket :D

2012-09-25 @ 22:22:44
URL: http://Ehjf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0