Sunny days

På väg hem från uni efter en väldigt intressant föreläsning, solen skiner (och värmer) för första gången på löjligt länge och trots att jag har ont i halsen och är rent allmänt förkyld är livet rätt fint ändå. Ingenting några värktabletter inte kan lösa, iallafall.

Det är dessutom onsdag och det betyder 2 for 1 på biobiljetter - looper blir det och jag tror till och med att jag ska unna mig lite popcorn dagen till ära. Sprang 5.5 km i tisdags, det kändes sjukt bra. Har inte sprungit över fem kilometer så länge jag kan minnas. Troligtvis aldrig, faktiskt.

Det börjar arta sig.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Erika

Kärlek tillbaka! Du är awesome!

2012-10-03 @ 21:58:53
URL: http://Ehjf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0