Julpingvin och catwoman

Torsdag kväll! Ännu en vecka har passerat, lika fort som alltid. Har haft väldigt lite skola i veckan, dels på grund av strejken men även på grund av att dagens lektion av okänd anledning även den blev inställd.
 
Unnade mig själv en härlig sovmorgon, stack till gymmet för en 5 kilometersrunda på löpbandet innan lunch för att sedan spendera lite pengar på stan. köpte en stickad tröja med en pingvin på och ett par pyjamasbyxor.  Sedan bar det av hemåt för lite plugg och sånt där. Har skrivit en lista på allt jag har att göra innan jul, den är ganska lång med tanke på att det bara är cirka 6 veckor tills jag är hemma. (woop woop!)
 
Har en ganska lugn helg framför mig - jobb fredag till söndag och då blir det inte mycket annat än att återhämta sig på kvällarna. Sen på söndag kväll är det halloween-utgång. Jag är catwoman, och trots att jag inte riktigt ser ut som jag hoppats när jag bestämde detta för ungefär tre månader sedan kommer det bli kul. bilder kommer :)
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhhhh! Vilken fin tröja!! Avundsjuk!

Svar: min favorit! funderar pa att kopa en med tomten pa med :D
Johanna Andersson

2012-10-27 @ 08:01:31
URL: http://Ehjf.devote.se
Postat av: Erika

Do it!!!

2012-11-02 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0