5 december, come to mama

Ligger i sängen, två lager med kläder på och med vissa svårigheter att hålla ögonen öppna. Har varit en lång vecka med mycket skola, gym och kvällspass på jobbet.

Har tre heldagar med ännu mer jobb framför mig, som jag älskar helgen. ett prov och en redovisning att förbereda för till tisdag (om inte mina föreläsare går på den strejk som de hotar med. Hoppas inte, föredrar att få saker gjort och undan med)

Kort sagt, stressig vecka och jag längtar till Sverige och jullov mer än någonsin.

Grönt jordgubbste och pepparkakor, håller humöret uppe på vem som helst

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

Kommer du hem redan 5:e dec!? :D
Jag ska till London 29/11-2/12!! :D

2012-10-19 @ 16:49:39
URL: http://Ehjf.devote.se
Postat av: Mamma

Fixat sängplats till dig ikväll som du kan sova i under tiden du är hemma

2012-10-19 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0