träningsvärk och ABBA

Söndag kväll, som jag har längat efter dig! Ligger i sängen och dricker grönt te, för det är bra mot träningsvärk har jag hört. Åkte till gymmet efter jobbet igår, utan ork eller motivation, men med lite vilja iallafall. Sprang 5 kilometer innan jag körde helt slut på mage och lår - har varken kunnat skratta eller sitta idag. Härlig känsla.
 
Hade ingen bra morgon. Inget gick min väg, jag var trött och sockersugen, kände mig allmänt sjuk och hängig. Vi slog troligtvis besöksrekord, och baconet såldes så mycket fortare än jag hann steka det. Jag brände min gröt. Brunsåsen kokade över. Jag slog tänderna i överläppen när jag bar ut lådor ur frysen, vilket resulterade i en sprucken läpp och en lunch som inte smakade annat än blod. Hur som helst. Man når en punkt där man tänker att nu kan det väl ändå inte bli mycket värre? Det är då ett jäkla cover-band ställer sig och börjar spela ABBA mitt i restaurangen. Jag menar jag gillar väl ABBA lika mycket som vem som helst, ändå kunde jag inte hjälpa att känna att om jorden gått under just precis då så hade jag nog omfamnat det hela med glädje.
 
Känns mycket bättre nu. I sängen, men te och taylor swift. och en svullen överläpp. Har massvis med plugg att se fram emot i veckan, men det är okej, för det gillar jag. Sovmorgon imorgon, sen börjar det.
 
Ska till Glasgow och julhandla på fredag, så är det någon som önskar sig något speciellt får man gärna skicka ett mail eller slå en pling. Annars blir det bomullstops till er allihopa.
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: wifey

joe jonas tack. alternativt kevin.... eller frankie.

2012-11-07 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0