Remember remember

Har haft en riktigt bra måndag. Produktiv, och mysig. Unnade mig en sovmorgon innan jag gav mig på listan av allt som skulle hinnas med idag. Föreläsning, dammsugning, mer plugg. Skulle gått till gymmet men känner mig fortfarande lite hänging så det kanske var lika bra att jag inte hann med det. Min TV box bestämde sig för att sluta fungera i lördags så jag ringde och felrapporterade idag, fick prata med en trevlig indisk kille som tyvärr inte visste riktigt vad han snackade om. De ska komma i morgon innan lunch och fixa, hoppas det inte är något större fel. Trots att det är bra för mitt pluggande hatar jag att inte ha tv på kvällarna!
 
5 november idag dessutom, bonfire night. Drog på mig tre lager av mina varmaste kläder (jag och ylfa konstaterade nöjt att nu var vi väl iallafall vuxna och kloka, kläder efter väder osv) och klättrade upp för arthurs seat i mörkret, tittade på fyrverkerier och myste. Tog och köpte en starbucks på vägen - de började med julmuggarna i helgen och jag unnade mig en grande gingerbread latte. Pepparkakor och kaffe, kan knappt bli mycket bättre än så!
 
Nu är det dags för sängen, blir ingen sovmorgon imorgon inte. Prov på onsdag, och det ska gå bra har jag bestämt.
 
Kärlek!
 
Går inte riktigt att fånga på bild hur fint det var.. men typ. Typ såhär såg det ut. Fast mycket finare.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske termotightsen kom väl till pass?

Svar: jodå, de satt fint :)
Johanna Andersson

2012-11-06 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0