barnpassning och plugg

Har haft en lugn dag, en snabb tutorial och sen bar det av hemåt i solskenet. En snabb solarie-session och sen gymmet - första gången sen lördags då jag kännt mig lite krasslig i veckan. Var inte alls sugen, men kände att det var dags och tröstade mig med att det säkert skulle kännas bättre när jag väl kom dit. Det gjorde det inte. Sprang iallafall 3 snabba kilometer på löpbandet följt av 10 minuter intervaller på crosstrainern. Sen lite snabb mage och rygg innan jag gav upp och drog mig hemåt. ylfa förbjöd mig att göra utfallsteg - hon vill inte höra mig gnälla över sega ben i glasgow imorgon. hehe.
 
nu sitter jag i ett enormt, varmt, fint hus, ser på tv och dricker te. Att passa barn som sover kan vara fint ibland
.
 
Kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0