Mig hjärta köttbullstallrik

Idag är en bra dag. Jag känner det, i varje fiber i kroppen. Det beror inte bara på att jag lyckades öppna internet explorer utan att hänga datorn idag, eller för att solen skiner.

Det hela skulle kunna bero på att jag precis druckit två koppar kaffe (starbucks size, så egentligen typ fem) på tom mage och är en aning hypad, men jag tror bara det är en liten del av det hela. Det känns som det mesta, efter en månad fylld till bredden av motgångar, går åt rätt håll.

Jag har fått ännu en intervju, till ett jobb som faktiskt skulle täcka alla mina utgifter - hyra och mat inräknat! Morfar lyckades pricka 7 rätt på V75 igår, om en timme går bilen ut mot IKEA och under skype-samtalet med mamma och pappa blev vi lovade en köttbullstallrik - fint! Jag har 300 nya fria SMS på telefonen, jag ska se på en superbra film ikväll och sverigeinvasionen närmar sig med stormsteg.

Vi får behålla lägenheten, och har bestämt oss för att skaffa internet - delat på fyra blir det betydligt billigare och smidigare än att släpa laptopen till starbucks varje dag och vara tvungen att köpa något för att göra ens vistelse ok för personalen.

Jag är glad. Genom-nöjd. Hade jag bara haft ett par hela leggings, så hade livet varit perfekt! Nu är det ändå super-bra. Imorgon blir det till att köpa biljetter - bussbiljetter till glasgow och ceilidh biljetter till fredagen då pappa och johannes är här. Kul, kul!

Nu bär det av hemåt, och sen som sagt; IKEA.




Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0