Bank Holiday - monday

Så, stor dag idag!
Första intervjun; PR-staff för The Hive. Det var rätt chill, de kräver inte så mycket av en för att man ska få dela ut flyers för £5.50 i timmen! Tur det, jag har inte så mycket att hämta i erfarenhet när det kommer till PR. Får reda på om jag fått det imorgon, så nu kommer jag inte sova något ikväll, utan istället bara hålla tummarna väldigt, väldigt hårt.

Imorgon har jag och Johan morgonmöte på banken, och sen blir det förhoppningsvis jobb vid 2.30 (hoppashoppashoppas). På kvällen är det starwarstema på the hive, ett måste!

Lägenheten är numera full för första gången sen jag kom hit, det är mysigt och tight. Nu bär det av hemåt, kvällsmat!



Så här kul har man på IKEAs parkering, haha.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

håller tummarna! <3

2010-05-04 @ 07:56:01
Postat av: Pappa

Klart att du får det. Du snackar ju omkull vem som helst.

2010-05-04 @ 08:12:56
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0