quick updates are the best ones

Det brutala blogguppehållet beror på diverse saker - men framförallt allt det faktum att internet har varit en bristvara de senaste veckorna. Det värsta av flytten är över, men internetuppkopplingen får vänta på sig ett antal veckor till. Jag tackar gudarna för starbucks! Att sitta och se super-nördig ut i Johannes geek-hörlurar in public är alldeles underbart.

Nu bär det dock av hemåt, flickorna ska hämtas alldeles snart och de halkiga vägarna gör inte saken bättre. Imorgon är det lördag - räkna med en lång uppdatering! om jag inte ramlar och slår ihjäl mig på vägen hem, det vill säga.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du är tillbaka!

2010-01-15 @ 15:03:16
Postat av: Victoria

Det ska bli roligt att läsa mer av dig, har saknat dig.

2010-01-16 @ 16:07:05
Postat av: Johannes

"Johannes Geek hörlurar?" Vad menas med det där då syster? Du har inte några lurar från mig :O

2010-01-16 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0