det tjugonde året är det då allting händer

Så, Carina har officiellt inlett sin quarter-life-crisis. Hon har bestämt att fira med att bli lesbisk och bli tillsammans med den brutalt feta filmquiz-damen på filmhouse. Som den underbara vän jag är, stöttar jag såklart beslutet. (Tips till rhino: väx en mustach á la daniel-day i gangs of new york, och du är hemma!)

Iallafall, hade jag, som planen ursprungligen var, fortfarande befunnit mig i Edinburgh, hade vi åkt och sett John Mayer i Glasgow idag. Tyvärr är det inte fallet, men jag tänkte ändå att jag skulle bjuda henne på något liknande. Ibland får man nöja sig med det näst bästa, liksom.

Låtsas bara att ditt namn är Marley, dear!



GRATTIS!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: louie

thanks for nothing



RIP, our plans to go to Glasgow.

2010-01-16 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0