we've got the vision, now let's have some fun

Har varit en typisk måndag idag. Det vill säga en seg måndag. Segsegseg.
 
Det ska förhoppningsvis ändras på det ikväll, det faktum att det är midterm-break (vilket innebär sovmorgon) ska firas! Att jag egentligen föredrar mina vanliga arbetstider framför de jag har denna vecka, kan vi ju se förbi. Det är alltid trevligt med sovmorgon, iallafall.

Jag har blivit lite av en stammis på vår lokala pound-shop. Man kan hitta ganska roliga saker, och eftersom de bara kostar ett pund så är det rätt chill att shoppa loss. Inhandlade en klassisk pipa häromdagen, och igår köpte jag en usb-dammsugare. För att inte tala om lösögonfransar.

De senare har blivit något av ett beroende - när man väl har börjat skapar man ganska brutala komplex för sina vanliga, dödliga fransar. Well, de är väl slut snart, och då blir det in på rehab.
Hehe.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: SOULMATE

skojjar du?? en usb-damsugare! det har jag velat ha länge nu :D men det är så dyrt :(

2010-02-15 @ 21:19:48
Postat av: B-E

blogga människa!!!



TOTALLY MISS YOU LIKE HELL SHIT BLAAAH! KOMHEM!!!!!!

2010-02-19 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0