life happens!

Idag var allt som vanligt. Jag sov länge, stressade inte med någonting. Åt frukost vid ett, och sen gick jag ut på stan för att ta det ännu lugnare. Au pair-livet har onekligen sina fördelar. Nu är jag barnvakt, sitter och väntar på att flickorna ska somna. Allting är som vanligt. Livy har hicka. Maddy leker med sina mini-lamm under täcket. Hon tror att jag inte märker något - men jag vet att hon somnar med dem i händerna snart.

Så slår det mig. Detta är troligtvis min sista kväll som barnvakt. Det är stort, känner jag. Så blir jag lite ledsen, också. Även om jag tycker att det ska bli skönt på många vis. Mina prinsessor.

Princess puppy-eyes

Princess Goldlock


Jag ska tillbaka till Edinburgh, det var allt jag tänkte när jag fick reda på att jag var tvungen att sluta.
Edinburgh!

Så de sista dagarna har gått åt till CV-skrivande, flygbiljettsbokande och så försöker jag boka intervju för att få mitt national insurance number. Så måste jag fixa ett bankonto också. Är det det här som kallas livet?
Jag gillar det.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0