pick up a penny on the patio, and it's a pound

Det är onsdag eftermiddag, om två minuter har jag planerat att ge mig av mot Laverstock för att hämta flickorna. Turligt nog är det för tillfället uppehåll i hagel-stormen, något som är extremt uppskattat från min sida. Har varit en seg vecka så långt, men än så ligger lönen orörd i mitt smyckeskrin, något som får ses som ett plus!


I ett par dagar nu har vi försökt få tag på salt-lösning till diskmaskinen, den har varit riktigt dålig i någon vecka, så vi tänkte rengöra den. Inget konstigt med det. Problemet är att det tydligen råder salt-brist i hela Storbritannien på grund av det oväntade snöovädret vi hade för någon månad sen, och därför finns det ingen saltlösning att få tag på, någonstans. Där har ni dagens mest random fakta, men jag tycker att det är lite kul iallafall. Saltbrist. Hehe.

Nu blir det stövlar på, kanske till och med mössa. Hagel är inget roligt.
Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0