let's fight some polarbears!

Så, lördag kväll. I mitt huvud är det söndag, på grund av ledighet i fredags. Skönt när det är på det viset och inte tvärtom. Sitter i min säng, gråter över min uppsvullna tumme, lyssnar på min nostalgi-spellista på spotify och äter kardemummaskorpor. Vart på Ikea idag, inhandlade lite godsaker. Flädersaft, knäckebröd, skorpor och blåbärsaft. Guld. Inte för att jag vanligtvis åt mycket skorpor eller blåbärssaft innan. Men ändå. Det känns alltid lite bisarrt att ha lite svenska etiketter i skåpet.

Den uppmärksamme kanske reagerade på att jag äter skorpor. I sängen. Ja, jag gräver min egna grav. Det har väl aldrig varit någon större hemlighet att jag inte är den smartaste geten i stallet.

Varit ett bra par dagar nu, det senaste. Spelat lite gitarr. Njutit av solskenet. Hittat en ny favoritserie på youtube. Imorgon ska jag förhoppningsvis inte behöva gråta mer över min svullna tumme, ge mig ut på en lång springrunda och sedan möta upp meike på starbucks för lite roadtrip-planerande.

Ska spara pengar i veckan. Bror min kommer ju om två veckor, trots allt. Då blir det LONDON BABY. Heh.



Nu ska jag försöka bonda lite med min kudde. Den har inte gillat mig de senaste nätterna. Sista sovmorgonen innan lovet är hel-slut. Aj.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

du bloggade aldrig!!!!!

& jag har precis gått hem från jobbet, sjuk..

2010-02-23 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0