Because I so much enjoy being a nerd

Inledningsvis;
JAG HADE RÄTT!

Så mycket utav en besserwisser är jag, att även om det hade varit till min egen fördel om jag hade haft fel, så kan jag inte låta bli att njuta av det faktum att jag hade rätt.

Vad svamlar jag om?
Jag blev sjuk, en timme efter förra inlägget publicerats så låg jag kallsvettig i min säng, och hur den natten sedan utvecklades är det nog ingen som skulle uppskatta om det blev satt i skrift.
Det var ingen dans på rosor, iallafall.

Mår bättre nu - har precis haft mitt första relativt riktiga mål mat, och känner mig fit for fight i de flesta avseenden. Har precis avslutat en sång-session där jag på säker stämma underhöll flickorna med lite svenska vaggvisor. Trollmors visa var högt uppskattad, det vill jag lova. Nästa gång får vi se om det blir "gå och lägg er så sjunger jag en visa" eller "gå och lägg er annars sjunger jag en visa". Tiden får utvisa!

Imorgon blir det lite au-pair umgänge, och på lördag bär det av till southampton för lite alkoholintag! Känns bra. Umgänget. Inte nödvändigtvis alkholintaget.

Nu blir det att fixa det sista inför morgondagen, och sen bär det av mot sängen. Imorgon blir det fredagsdans, och flickorna har utklädnadsdag i skolan. Livy ska vara jack sparrow, och maddy ska vara lady gaga. Båda två, helt klockrena.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anna

Att ha rätt - alltid lika viktigt.

Att klä ut sig till Jack Sparrow och Lady Gaga - hahahaha! Störtskönt.

Att natten inte blev satt i skrift - tack.

2010-02-05 @ 04:41:38
URL: http://tasteofpop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0