äta-jobba-sova-dö

Jag är sjuk. Jag känner det på mig.
Livs spydde hela lördagnatten. Jag känner på mig att det är min tur nu.
För mycket information? sorry about that. Jag mår inte bra.
Hoppas verkligen inte, iallafall. Ska träffa lite folk imorgon, och det vore ju surt att missa nu när man äntligen har börjat få lite kontakter. Well, på lördag är det planerat en tripp till southampton över dagen - ska bli väldigt trevligt.
(Uppenbar skillnad på au pairerna här, de har bil allihopa. Så blir det när man bor på landet!)
Annars så flyter livet på som vanligt. Jag jobbar, jag går till gymmet, jag jobbar, jag sover. Klämmer in lite mango och lite diet coke däremellan, sen är jag nöjd. Känns lite väl rutinartat ibland, bara.
anyhow, konstig dag, konstig vecka. sitter i flickornas rum, som vanligt.
Jag tror jag kommer bli sjuk inatt.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas du tror fel

2010-02-03 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0