FÖR HJÄRTAT PUMPAR UTAV NITROGLYCERIN

Jag fick mail till slut. Tack, men nej tack, var väl innebörden även om de formulerade det annorlunda.
Trevligare. Artigare. Samma budskap either way, och arbetslösheten fortsätter. Har sökt en del idag också, och på tisdag är det IKEA som gäller. Imorgon bär det av mot centrum för att smilande fråga om vacancies. Det kommer gå. (vi kan gå genom eeeeeld)

Annars har dagen varit bra. Tränade, drack kaffe på ocean terminal och njöt av ett händelserikt F1-lopp. Sökte jobb. Såg friidrotten, och trots britternas bristande förmåga när det kommer till att täcka ett EM så gjorde liveuppdateringarna på internet det hela ganska spännande ändå.

Nu dricker jag mitt kvällskaffe, lyssnar på Oskar Linnros och försöker klura ut om jag möjligtvis sitter på en dold talang och vad den i så fall skulle vara. Jag skulle ju kunna vara en grym speedwayförare, till exempel. Hur ska jag veta när jag aldrig testat? 

Oskar Linnros är ingen dold talang. Han är sjukt duktig. Sjukt snygg. Sjuk.



Ja ni har rätt, det är nog dags för sängen nu.

Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0