Hello sunshine!

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström, och känner hur våren närmar sig med stormsteg. Det må endast vara april, men så länge man håller sig utanför skuggan så är det lätt att inbilla sig annat. Spenderade ett par timmar i princes street gardens igår - lyckades bränna ansiktet på ett sätt som gör mig oerhört attraktiv för omgivningen. Ganska nöjd, får jag allt påstå.

Kom hem från london i lördags morse, det var en upplevelse värd att minnas. Paolo var precis som alltid helt underbar, och mer tur med vädret kan man nog inte ha. Var ett par väldigt roliga dagar, men nattbuss är definitivt inte något man ska ta om man räknar med att anlända utvilad. Det är väl i och för sig något man skulle kunna räkna ut redan på förhand, men jag har alltid haft en tendens att gå in med en alldeles för positiv attityd när det gäller sådana saker.

Nu bär det av hemåt i solskenet, lägenheten är i ett starkt behov av städning och jag är i starkt behov av lite pasta. 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

nu får det bli skärpning med bloggandet!!!!

2010-04-23 @ 07:18:09
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 11:49:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0