Everybody knows - I've lost my mind!

Jag lovade mig själv att inte blogga igen innan jag hade några bra nyheter att delge cyberspacet. Som att jag hade fått jobb, eller så. Som så många gånger förut lyckades jag inte hålla detta löfte. Attans.
Jag har dock gjort framsteg - intervju på måndag för ett PR-jobb för min favoritklubb, skulle definitivt sitta fint! Har dessutom ett par andra jobb på gång som verkar lovande - än är jag inte besegrad.
Min kära broder har äntligen återvänt från sin något förlängda vistelse i Schweiz,
något vi firade med hemmagjord pizza och film! Ikväll är det Beltane Fire Festival uppe på Calton Hill,
en slags skotsk version av valborg gissar jag. Rykterna som når mig genom ivriga vänner är att det hela
går ut på att en stor summa människor ska dansa runt en stor brasa täckta enbart av röd målarfärg för att fira..
ja något. Jag är inte säker på vad de firar, men mäktigt ska det tydligen vara. Och naket.
Låter verkligen.. intressant, men på grund av arbetslöshet blir det filmkväll i lägenheten istället.
Jag klagar inte, jag har aldrig varit ett fan av nakna människor i grupp. Speciellt inte när de är täckta i målarfärg.
Nu ska jag hem, äta något och försöka vara kreativ.
Johans hårddisk kraschade i morse, så han har spenderat dagens starbucks-vistelse med att stirra ut i tomheten,
sucka ljudligt eller bara sett arg ut. Kul.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 22:16:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0