we'll be young forever

Torsdag kväll är clear - aberfeldy på en närliggande pub. Fruktansvärt trevligt!
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 14.45, så jag kan börja traska bort mot Stockbridge Primary School och hämta Olivia. Ska köpa lite diskmedel på vägen. Lika bra att jag går 14.40.

Har varit mycket prat om framtiden de senaste dagarna - vad som ska hända efteråt. Just nu är jag fortfarande väldigt nöjd med att bara veta vad jag ska göra det närmsta året, så jag tänker inte så mycket på det. Dock, framtiden ser ljus ut. Fylld med regn, blåst och "fula" britter i ett land där alkoholproblem är en stor samhällsfråga. Precis det jag drömt om.

Inget för de med svagt hjärta - det här krossar mitt varje gång.



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0