raindrops keep falling

I morse riktade Maddy sina stora bruna rådjursögon mot mig och frågade med en brutal uppriktighet om det inte vore bättre om vi åkte båt till skolan. Så ja, det regnar ganska mycket idag. Jag ska tydligen inte räkna med att det kommer sluta innan slutet av februari - välkommen Johan!

När man ändå är halv-blöt är det ju lika bra att man går hela vägen - simning stod alltså på schemat idag. Har precis ätit lite lunch, och satt på mig ett extra par sockar. THICK SOCKS är numera överst på inköpslistan. Dock har jag nu lyckats klura ut hur man sätter på elementen i mitt rum, så Carina inte fryser ihjäl inatt.

Aberfeldy på The Shore Bar ikväll alltså, - första utgången i UK kommer bli intressant. Den kommer innehålla väldigt lite bloody mary och lite mer öl, men framför allt kick-ass livemusik. Om vi hittar dit, vill säga.

Nu ska jag ta en liten nap innan jag beger mig av inåt stockbridge. Funderar på att springa in i lite charity shops på vägen - ett paraply känns numera urgent.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: carrie

många debuter ikväll



bar,

taxi,

aberfeldy...!



kommer över med min packning efter sju. tack för att elementet är fixat. nu ska jag träffa australienskan, funderar på att säga att jag är från frankrike eller något, för att verka lite coolare. man kan inte riktigt tävla mot ngn som är från australien, om man själv är från sverige liksom.



later!

2009-09-03 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0