med solsken i blick

Det har varit en underbar dag så här långt - att ströva på princes street i solskenet är något alla borde prova någon gång i livet. Möttes av att hela vardagsrummet förvandlats till en bondgård när jag kom hem, Maddy fyller fem år på tisdag och hade fått sin present i förskott. Hela familjen satt och brummade, mjölkade kor eller körde hö, och även jag blev erbjuden en traktor. Det är sånt som gör en dag ännu bättre än vad den redan var.

Snart är det dags för supper - och sen barnvakt. Blir till att söva flickorna med valfri disneyfilm senare, men jag drar en gräns vid bratz-filmerna de är så förtjusta i. Filmer om barbiedockor är itne okej, inte ens i mitt kanske lite för barnsliga sinne.

Nedan följer lite bilder från dagens äventyr,
slottet och parken är ännu vackrare i strålande solsken.







Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Erika

date tonight?

ju tidigare desto bättre :)

2009-09-14 @ 15:36:02
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0