the view + the beatles = love

Ok, så det här har varit något av en produktiv vecka. Som i en dyr vecka. Idag köpte jag till exempel instant coffee för £8. Måste erkänna att jag mådde lite dåligt över det, när jag kom hem och packade upp. Det försvann dock så fort jag tagit min första kopp.
Det var så värt det.
Jag bör dock tillägga att för dessa åtta pund fick jag tre burkar. Vilka är beräknade att ge cirka 85 koppar kaffe var. Det blir inte många pund om man sprider ut det per kopp, faktiskt. (8/85x3=0,03 hehe)

Imorgon jobbar jag enbart morgonpass, vilket innebär att jag har helg från klockan 09.30. Efter det blir det bara till att vänta på fedex - våra röda gitarrer planeras anlända någon gång mellan 9am och 5pm. Har dessutom extra lång helg eftersom det är bank holiday, igen, på måndag. Flickorna går inte i skolan - jag är ledig. Planerar att sova till lunch, gå upp och äta en macka och sen sova lite till. Det perfekta sättet att spendera en ledig dag, right?

Nä, ska jag vara ärlig tror jag måndagen, precis som helgen, helt och hållet kommer tillägnas LilyRose och BillyNicholas - jag planerar spela till fingrarna blöder. Precis som Taylor Swift.

Vissa människor har en liten spärr när det kommer till beatles-covers, eller covers överlag, men jag gillar det. Sure, vissa klassiker är bäst som de är, men ibland kan det vara nice att höra en kick-ass låt i en annan version. Det behöver inte nödvändigvis vara en bättre version, men en annorlunda version. När det är lite otippade kombinationer dessutom, desto bättre!

Kanske är jag lite Across the universe-skadad, kanske är jag bara allmänt konstig. Det här är however en av mina absoluta favorit-youtubes ikväll.
Jag blundar, njuter, och längtar till den 28 november. The View!



Nu ska jag gå ner och göra mig ännu en kopp kaffe, ignorera kakburken och smeta på en ansiktsmask.
 
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: louie

Lily,

Billy,

Kyle.

Nothin' but love!



mimimi,

imimim,

mamama,

amamam! MMMMMMMMMMMM! ALL LOVE!

2009-09-18 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0