I'm free, free fallin'

Det här är Maddy, det vill säga Madeleine, - hon är fem år idag.
Maddy samlar på lamm, tycker om att måla och älskar allt som är rosa, glittrar eller har någonting med Hello Kitty att göra. Rött och lila funkar ganska bra också, eftersom det nästan är rosa. Jag tror aldrig att jag har träffat en flickigare flicka,
eller en sötare flicka, för den delen.



Jag gav henne en snarkande lamby och en poo-lamby idag. Hon gillar lamm, som sagt. Poo-lamby visade sig bli lite av en favorit - inte helt otippat. Kiss och bajs är alltid uppskattat.

Jag tror att tröttheten nu har kommit ifatt mig, vilket känns lite tråkigt. Blir till att gå och lägga sig tidigare idag, hur mycket det än tar emot ibland. Slutade tidigt igår, efter tre rundor till skolan, en dryg timmes vandrande inne på botanics och lite tennisspelande. Gick upp till mitt rum, satte på min "sömn är överskattat"-spellista på spotify, la mig på rygg och stirrade upp i taket, utmattad. Maddy kommer halvspringande in i rummet, ser mig och går fram till sängen. Hon tittar på mig en stund, jag väljer att ignorera henne. Så frågar hon plötsligt lite oroligt, "Jo'anna, do you miss your brothers?" Jag hindrar mig själv från att le, men hennes uppriktiga oro för mig var lite oväntad. Jag svarar att det gör jag, efter vilket hon nickar förstående och svarar "mm, me too".
Sen funderar hon lite, "But you still like us, right?"

She's an adorable little princess, that one.

Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Erika

vilken sockerbit :)

jag ser fram emot fler bilder babe, och jag saknar dig nu så det gör ont!

kom ihåg att du är bäst :')

Pusskram!

2009-09-16 @ 07:46:22
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0