Spring Ricco!

Okej, så jag vet att det är klyschigt och allt det där, och trots att jag vanligtvis vill påstå att jag går emot allt sådant måste jag ändå säga det:
TIDEN GÅR SÅ SJUKT FORT NÄR MAN HAR ROLIGT!

Just denna veckan har väl inte varit tip top kanske, flickorna har varit sjuka vilket har lett till ett något förvirrat schema. Fick dock ledigt idag från lunch, och gick och firade med att sitta ett antal timmar på starbucks och prata om värdsliga saker med carina. Fyndade en digitalkamera för £2.5 i en charity shop också, onekligen dagens klipp! Att vi sedan inte riktigt har kunnat klura ut hur den startas är en annan fråga.

However, när carina återvände hem för att jobba eftermiddagspass, gick jag till waitrose för att inhandla äkta skotska hallon. Det gjorde jag också. Jag inhandlade även något slags bakverk med äpplen i som var på extrapris. Mums, tänkte jag. Ångrade mig egentligen redan i kassan.

På vägen hem, där jag gick och mådde dåligt över min otroligt svaga personlighet, blev jag plötsligt attackerad av ett bi. Redan här kände jag att jag fått mitt straff för detta impulsinköp av en onyttighet. Det är nu enstor svart hund, som lätt skulle kunnat misstas för en björn, kommer rusande mot mig. Viftande svans, visst, men ändå. Denna best hoppar upp på mig, och trots att ägaren springer fram och lyckas återfå kontrollen efter ett antal desperata försök, fick jag ändå bruna fläckar över hela mig. "Sorry, it must have been the food".
Två minuter senare möter jag en grupp på drygt femton personer som är ute och joggar.

Lesson learned,
nu ska jag ut och springa.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaahhaha.



too good it wasn't a horse. or worse, a.. SWAN.

2009-09-24 @ 21:57:26
Postat av: B-E

Ge mig ett livstecken!

2009-09-29 @ 13:34:30
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0