Dagens råd

Okej, så familjen äger en bok som heter något i stil med "life's little instructionbook", och ibland när jag har tid över brukar jag titta lite i den. Det är en sådan där liten bok, 10x10 cm med diverse kloka råd likt "Never go to bed with dirty dishes in the sink", "Always be kinder than necessary" och "Don't use toothpicks in public". När jag nyss bläddrade igenom den hittade jag en ny goding, ett råd som jag kände att jag behövde dela med mig av:

"Avoid any church that has cushions on the pews and is considering building a gymnasium"
(översättning: Undvik kyrkor som har kuddar i bänkraderna och som överväger att starta ett eget gymnasium)

Kärlek!


 

Kommentarer
Postat av: B-E

MMMM, 2 inlägg per dag. nu snackar vi... :D

2009-09-30 @ 10:39:47
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0