she was a rare thing

Freeedag!
Det krävdes drygt en vecka att återhämta sig från PAOLO. (Ja, det är ett måste att skriva hans namn med stora bokstäver, det är ingenting att diskutera)

En vecka fylld till brädden med dammsugning, en trevlig spansk lunch.. och allmän stress. Har varit mid-term break, så har inte varit några tidiga mornar iallafall - onekligen skönt. Fyndade en teach-yourself-guitar för fem pund häromdagen också, lycka!

Imorgon bär det av till IKEA med mina svenska vänner - vi ska köpa lingonsylt och sjunga svenska nationalsången. Kanske dansa lite runt midsommarstången också, vi får se om det blir tid över till det.

Har varit barnvakt ikväll, somnade i princip när jag nattade flickorna. Lade mig bredvid maddy för att få odjuren under sängen att försvinna, och hade det inte varit att hon efter ett par minuters tystnad frågade mig
"Jo'anna, do you like yourself?" hade jag definitivt slumrat till. Istället log jag, och var tvungen att bita mig i läppen för att inte brista ut i skratt. Vad är det för fråga att komma från en femåring? Framtida yrke: psykolog.

Nu blir det till att slumra till på riktigt, till tonerna av en underbar cover av Beeswing. Mm.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0