måndag kväll

Okej, så long time nothing to read gott folk!

Sedan familjen Andersson anlände förra lördagen har rutinerna rubbats fullständigt, och bloggen råkar vara en av de saker som blivit lidande av detta. Det var en trevlig vecka fylld med gång, lite gnällande över all gång, och framförallt lite födelsedagsfirande. Vill passa på att tacka för de fina gåvor mina föräldrar förde med sig från Sverige, jag blev väldigt glad över dem allihopa!

För tillfället ligger jag och halvsover i sängen, energin har varit som bortblåst de senaste dagarna och jag tror det blir en tidig sänggång idag. Vi har lite morföräldrar på besök i huset, något som även det leder till rubbade rutiner. Well, det gäller väl bara att se fram emot torsdag, efter morgonpasset tar jag och min kära vän Carina tåget till Glasgow, där vi planerar att köa i minst fem timmar. Sol, regn eller sandstorm spelar ingen roll – PAOLO NUTINI förtjänar inget annat än trogna fans. Vad Johan än säger.
Mottog även en födelsedagshälsning per post idag, det var väldigt trevligt! Var lite chockad när de sagt att jag fått brev, men sen kände jag igen mormors handstil och blev alldeles glad i hjärtat.

Filmquiz på the filmhouse igår – vi kunde onekligen krossat fler motståndare, att placera sig som lag 17 av 18 deltagande lag var väl kanske inte bländande. Men kul hade vi. Jennifer Gardner!

Efter ett smärre blogguppehåll förtjänar ni allt lite bilder (att jag fick en kamera i födelsedagspresent har ingenting alls med min generositet i bilder att göra)

Slottet var förresten helt underbart! Underbar utsikt, underbar lunch, underbara byggnader… Underbart.


(Klassiska turistbilden)











Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Erika

fick du någon paket av de söta ungarna ? :)

2009-10-13 @ 16:07:25
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte förens senare på kvällen - här var de dock väldigt hjälpsamma med att öppna paketen ;)

2009-10-18 @ 04:48:28
URL: http://johannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0