Grattis morfar!

Jag har blivit lite av en god människa på senare tid.
Delar ut överbliven snabbmat till hemlösa. Ger mina småmynt till gatumusikanter (enbart de med talang dock. eller med ett attraktivt utseende. helst till de som har båda). Häromdagen köpte jag ett exemplar av The Big Issue för £2 trots att den egentligen bara kostar £1.50, och senast idag gav jag en bajspåse fylld med daim till en behövande.

Så ja. En applåd skulle sitta fint.
Tack!

(Att den överblivna snabbmaten allt som oftast är betalad av min käre bror, att mina småmynt som jag ger bort oftast inte sammanlagt har ett värde över en krona eller det faktum att jag egentligen bara lät den stackars drogberoende tidningsförsäljaren få de där extra 50p för att jag var för stressad (och rädd) för att vänta på växel är en annan historia. Orelevant.)

However!
Parken var magiskt vacker när jag gick hem med billy från veterinären idag, starbucks-chill var fruktansvärt nice och KREATIVT, kostymshoppingen gick sådär och kvällen har spenderats med LilyRose och lite rabarber-te. Jag firade morfars födelsedag med en liten vaniljdröm, också, trots att jag är inne på min andra detox-vecka. Morfar fyller ju bara år en gång om året, liksom.




 







Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0