confession

Ett av mina favoritämnen i skolan var utan tvekan filosofi. filosofi, psykologi och alla språk utom tyska. och matte. Hur som helst, jag kommer ihåg en lektion där vi skulle rita ett schema över hur vårt humör hade skiftat under föregående dag, vad som hade hänt under dagen som påverkat oss positivt, likväl vad som hade påverkat oss negativt.
Min poäng med historien? Just precis nu skulle mitt streck ligga ganska lågt på schemat . Jag är ganska låg. Framför allt beror det på att jag är trött, men även för att jag lider av lite saknad. Förutom allt annat jag vanligtvis saknar, saknar jag friidrotten mer än vanligt ikväll. Morgonpass på värendsvallen. Eftermiddagspass på värendsvallen. Kastpass med kim, Häckpasset på onsdagar. Medicinbollspass med erika. Torsdagar på atleticum! En träningsrutin som är svår att uppnå när friidrott inte längre ingår i ens utbildningsplan.

Idag har dock varit en bra dag, och det faktum att Johan och Livvy sitter och försöker spela gitarr gör faktiskt att mitt humör redan är påväg uppåt. Skulle jag rita ett sådant där filosofi-schema dagligen, skulle det se ut som att jag försökt rita av alperna varje dag. 
Nu ska jag försöka lägga in lite musik på min iPod, (<3!) och sen ska jag packa till morgondagen! Glasgow kommer bli ett kärt återseende. Eurohostel,  toaletterna på buchanan galleries, borders och till och med burger king på jamaica street har inplanerade besök. Ha en bra kväll!


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: louie

GLÖM INTE ATT LADDA KAMERAN, Moaning Myrtle!!! (herregud du lever verkligen upp till din NAMNE hehe)



MMMMM seriöst excited. Fortfarande oroväckande deppig, men deppigheten får ge vika i två dygn. MMMMMM!

2009-10-14 @ 21:36:49
Postat av: B-E

men haha! vad gör jag på bilden? :D

vi saknar dig med! framför allt nu när inne säsongen drar igång. medicinboll utan johanna & kim? Nejtack :(

& nu när johan åkt är jag äldst -.- mycket mer ansvar :O haha! suck ;)

19 november <3

2009-10-15 @ 06:58:46
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: B-E

and, jag tror att vi ska göra en övning som adam inte tycker om ;)

2009-10-15 @ 10:47:28
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0