smärtsamt vackert

De senaste dagarna har jag precis som de flesta dagar gjort alldeles för lite vettiga saker för att det ska vara riktigt nyttigt. Träffat lite andra au pairer, druckit kaffe, spelat lite gitarr och njutit av livet i allmänhet. Städerskan har varit sjuk, så jag tog tag i strykningen när jag kom hem till eftermiddagspasset igår. Bar in datorn och satte på spotify på högsta volym, och kort därefter försågs jag med ett glas öl - så det var rätt okej ändå.
Idag var det tidningsjakt som gällde - 1 oktober var releasedatumet för ett högt efterlängtat gay-magazine. AnOtherMan för att vara väldigt precis. Inte för att jag ger en penny för vad som står i den, mäns gay-mode är inte högt upp på min lista över vad som är relevant. Robert Pattinson däremot, är en topp-favorit.

La familia Andersson kommer på besök väldigt väldigt snart, nu är gästrummen fixade och jag har inhandlat tandborste och tandkräm till bror min, och bytt hans sängkläder till något mer "manligt" än de med blommor som tidigare prydde hans säng. Jag försökte övertyga Laura om att han inte skulle bli förolämpad trots att det var blommor på hans täcke, men hon ville vara på den säkra sidan. Hon måste ha fått helt fel uppfattning om honom efter mina beskrivningar, säger jag bara.



Nu är det dags att "take a chillpill" som Olivia så fint gillar att uttrycka det,
blunda, och drömma söta drömmar.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: louie

GRANNY TIME!

Coming over for some cross stitching!!

thinking we should listen to Kylie Minogue. Part-y.



http://www.cross-stitching.com/

2009-10-02 @ 10:58:47
Postat av: Victoria

Blommor på täcket är väl bättre än Byggare Bob??

2009-10-03 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0