Viktigt meddelande

Okej, så jag lovade mig själv när jag drog mina kroppsdelar ur sängen i morse att 23.00 var absolut deadline för sänggång ikväll - därför blir detta ett väldigt kort och ändå aningen oinformativt inlägg. Jag var bara tvungen att förmedla någonting till mina kära släktingar på andra sidan vattnet, och då jag tydligen inte är tillräckligt intressant för att konversera med över skype ikväll får jag välja en alternativ kommunikationsmetod.

Kan någon söt människa fixa så att "Knut & Birgitta" inte loggar in på msn VAR TREDJE MINUT?
tack.
it's driving me bonkers'



Kärlek!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ber om ursäkt att jag somnade innan du var vid datorn. Men när man går upp 5.30 är man ganska trött på kvällen. Vi får försöka ikväll, lite tidigare.

2009-11-04 @ 06:53:59
Postat av: Pappa

Det är inte så lätt att fixa när deras internet går till och från som ett flipperspel men jag ska kolla på det. Snygg bild!

2009-11-04 @ 11:30:27
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0