jag är en vampyr, jag suger och spyr

Det är dags för ett konstaterande: det har varit en underbar, väldigt intensiv, helg!

Inleddes dock lugnt med en chillax fredag - ett besök till simhallen var ungefär allt jag orkade kosta på mig i ansträngningsväg. Lördagen inleddes med julmarknadsmys, följdes upp av ett besök på slottet och avslutades med en spansk födelsedagsmiddag. Julmarknaden tror jag att jag utan problem skulle kunna besöka ett par gånger om dagen utan att tröttna, och när slottet är gratis finns det inte mycket i världen att klaga på. Om man för en stund glömmer bort krig och svält, förstås.

I morse blev det tidig uppstigning - 08.30 stod carina utanför min dörr, redo att ge sig av mot ocean terminal och biobesök. Vem går på bio 09.30 en söndagmorgon kanske man frågar sig? Well, det var jag, carina och.. fem till. Fler än vi räknat med, måste jag säga. 130 minuter (varav 36 ren underhållning) och ett antal suckande läten senare tog vi bussen in till centrum, mötte upp min käre bror och gav oss iväg mot ikea. Patetiskt, men underbart. När vi kom tillbaka gick jag och min vän på adventsgudtjänst i st marys cathedral - lite väl högtravande för min egen smak men ändå en bra avslutning på helgen!

Nu sitter jag i flickornas rum och håller allt ont borta med mitt vakande öga, och så fort de har somnat så bär det nog av till sängs för egen del också. Efter att jag har googlat taytay's abs, vill säga.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

inget london?

2009-11-30 @ 07:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0