speaking is silver, sleeping is gold

Just nu ligger jag i sängen, pyjamas på och fötterna under täcket. Enögd.
Har tagit ut en lins, men på grund av att det råder brist på ork att gå och hämta glasögonen på byrån ett par meter bort fick den andra sitta kvar. Känner mig fruktansvärt trött av någon anledning, så det blir tidig sänggång ikväll. Typ om fem minuter. Kanske tio. Jag har aldrig varit bra på det där med att göra det som är vettigast.

Jag och bror min lagade mat åt familjen idag - det var uppskattat. Fick en hjälpande hand med potatisgratängen över skype också, det är allt bra att leva på 2000-talet ibland alltså. Spenderade dagen på starbucks med tjecker, en spanjorska och lite tysk-talande trevligt folk. Var nice, känns fel att jag snart inte kommer kunna träffa dem och ta en kaffe längre.

Har kollat upp hur mycket det kostar att skicka en låda till sverige. Det billigaste jag fann låg på £85. Aj. Billiga julklappar i år, trots lotterivinsten i helgen. Önskelistor med lätta, platta paket uppskattas!

Hur som hur, nu blir det iallafall sängen, klarar knappt av att hålla ögonen öppna.


Love is all around


Kärlek

Kommentarer
Postat av: stinha

hihi det är billigare härifrån! :D

2009-11-18 @ 03:16:28
URL: http://stinha.blogg.se/americanstyle
Postat av: Victoria

Gå inte och köp julklappar. Vi ses ju strax efter jul och då tar vi en extra jul då!!!

2009-11-18 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0