a million new adventures, not yet begun

OK, så en snabb uppdatering innan jag kollapsar av trötthet - för att inte överdriva, inte ens lite.

Soulies visit var rysligt trevlig, bilder kommer publiceras under morgondagen! Vi shoppade, pratade, spelade sega film-quiz och hade det allmänt mysigt. Fyndade massvis i £1 shoppen i st james, och åt på sofistikerade snabbmatsställen. Efter två minuter kändes det som vi setts förra veckan, det är precis så det ska vara.

I övrigt har jag hittat bush studios-versionen av these streets, något som får mitt hjärta att öka takten en aning. Londontrippen på torsdag är tyvärr inställd, men jag hoppas kunna fylla hålet i kalendern med lite nice live-musik, julmarknad, skriskoåkning och födelsedagsfirande! Överlevnads-kitet, i princip.

Royal Albert Hall, 8 april.
Jag ska dit, om jag så ska behöva råna en bank eller kasta mig framför ett tåg i en rosa kyckling-dräkt.

Nä, skojar bara. Att kasta mig framför ett tåg är kanske lite dumdristigt. Jag vill gärna hålla ögon och öron i ett relativt bra skick om det ska vara lönt. Hm. Tål att funderas på.

Life is good!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: louie

LIFE IS AWESOME

2009-11-24 @ 10:40:19
Postat av: B-E

bilder! :D

2009-11-25 @ 08:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0