we're throwing popcorn at the landlord

Min spotify-spelare spelar en urusel version av jingle bell rock, och de två adorable men aningen ostyriga små flickor som jag har försökt få i säng i över en timme nu visar fortfarande inte minsta lilla tecken på trötthet. Jingle bells rock kanske inte är den bästa vaggvisan, men det var den som önskades och därav var det den det fick bli.

Hur som helst - bra dag, bra vecka. Som varje vecka är, egentligen. Det enda riktiga molnet på himlen är den gnagande känslan av att jag inte riktigt gör någonting vettigt med mitt liv för tillfället. Jag borde verkligen ta vara på tiden bättre. Salisbury-flytten får ses som startskottet!
I morse var det dags för bio igen - kan två gånger räknas som tradition? Det känns som det. Tidiga mornar på Ocean Terminal är någonting som bör upplevas, i alla fall. A christmas carol 3D, bra start på dagen.

Buss in till centrum - undersökte linser och köpte en jul-klänning, och sedan var det dags för gingerbread latte-debut. MMM, säger jag! "det är som att dricka jul", som min vän så riktigt uttryckte det. Heaven.
Gröt, Taylor-dvd och te hos rhino, och sedan bar det av hemåt för babysitting. Och det verkar som att ögonlocken äntligen har gett efter för gravitationskraften, och flickorna sussar sött i sina sängar. Härligt.

Nu blir det mango och How To Be.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Stinha

Fråga; hur kan ditt sportify fortfarande funka?? Har du premium? :O (Testa peppermint mocha, delicious!) Skoj att prata med dig idag i alla fall

2009-12-06 @ 06:16:46
URL: http://stinha.blogg.se/americanstyle
Postat av: Erika

saknar dig, SOM FAN! <3

2009-12-07 @ 07:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0