those beautiful eyes, staring right in to mine

10 december - bästa månaden på hela året går alltid snabbt. När man har två chokladkalendrar att se fram emot varje dag så blir det lätt så!
Har varit en bra vecka, mycket julshopping och en och annan grande tea har hunnits med. Slog in lite paket tidigare ikväll, samtidigt som jag drack glögg-te och lyssnade på Carola. Riktigt nice, trots att jag inte riktigt gillar carola. Spotify's utbud på svenska julsånger är någorlunda begränsat, dock.
Annars så var det disco för flickorna ikväll - något som de sett fram emot något alldeles väldigt ett tag nu. Med glitter från topp till tå och massvis med förväntan i ögonen bar det av. 45 minuter kan nästan ses som ett skämt i längd, men de var glada och nöjda när de kom ut från skolan och så länge får man ju vara nöjd. Fick en liten flashback till mellanstadie-discon i gyllenfors matsal, och önskade nästan att jag vore tio igen. Sen kom jag på att jag är rätt nöjd med att vara nitton, också.
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Stinha

Jag också, det enda som är synd är att vi inte får vara 19 tillsammans, men kanske 30. För det är nog vid den tidpunkten vi kan tänkas pallra oss hem ? :)

2009-12-11 @ 00:58:03
URL: http://stinha.blogg.se/americanstyle
Postat av: B-E

jag hoppas att jag kan få vara alla mina år med dig :)

2009-12-11 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0