there's a glow off the pavement

Nu sitter jag och lyssnar på fearless i komplett mörker - solen gick ner för över en timme sedan och glödlampan i mitt rum exploderade igår. Hade det inte varit för att jag börjar jobba om 22 minuter så hade jag nog omfamnat mörkret och gått och lagt mig för kvällen nu.

Riktigt nöjd med dagen iallafall - princes street är smockfull med glada julshoppare, och idag stötte jag även på de tre vise männen med varsitt blåsinstrument. Fulländade upplevelsen, så att säga.

Arthurs seat i söndags var högt och blåsigt, men fruktansvärt trevligt! tog på krafterna, men efter lite glögg på toppen var allt bra igen.

nä, nu blir det en femminuters powernap, innan jag ger mig på flyttpackningen igen.

och stinha - storbritannien tillhör de få priviligerade länder med spotify, no need for premium här inte! ;)



Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Stinha

det är fuskigt!!!!! Jag ska flytta dit, min familj får följa med!

2009-12-08 @ 19:17:14
URL: http://stinha.blogg.se/americanstyle
Postat av: B-E

inga säckpipor väl?? :O

2009-12-09 @ 08:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0