let's state the obvious

Ok, så en snabb uppdatering i vad som händer för tillfället:

IKEA-pepparkakorna som är tryggt undanstoppade i min garderob har skrikit mitt namn oavbrutet hela eftermiddagen, (båda mellannamnen och efternamn medräknat)
December har tagit med sig minusgrader och jag befinner mig konstant i ett tillstånd av huttrande och skakande.
Vi har nu officiellt tre julgranar i huset.
Jag har laddat ner google earth, vilket har lett till att min redan trötta dator låter som att den kämpar för sitt liv. Värt det - jordklotet är det mest inspirerande jag vet.
Taylor Swift ger mig gåshud igen och igen, nästa gång hon besöker london står jag längst fram och trycker gallret.
Jag såg på ett program när jag gjorde flickornas packlunch om hur man blir lika vacker som cheryl cole. Deprimerande, krävdes mulled wine-te för att komma ur den svackan. Och lite RP. Sen var allt bra igen.

Jag försöker hålla tillbaka - när jag startade denna bloggen var jag fast besluten att den skulle vara mer seriös med mina försök att dölja den 14åriga flicka som gömmer sig under min 19åriga fasad. Ibland klarar jag det inte.
 

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: pappa

Var stark och använd hörselskydd. De hjälper både mot pepparkakorna och datorfläkten. Dessutom värmer de gott om öronen.

2009-12-04 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0