I kind of like the way I can't keep my focus

Efter en snabb titt i spegeln inser jag att en hårfärgning är ganska akut,
och efter en inte lika snabb titt bland mina mobilbilder känner jag ett behov att dela med mig
dels av bilderna, men framför allt av känslan de skapar. Fast det kanske bara är jag - troligtvis. Men ändå.









För övrigt är jag alldeles för irriterad över att twitter inte fungerar för att det ska vara riktigt hälsosamt, och annars har jag även kommit fram till att efter nyår får det gärna bli vår, eller så. Jag skulle inte tacka nej, eller så.
Eller så.

Iallfall - Flytt till england om fyra veckor. Flickornas leksaker är i princip helt nedpackade, och jag ska snart ta och börja med mina egendomar också. Just nu verkar det som att det blir salisbury till slutet av februari, och sen är jag fri som en fågel igen. Vad som händer då återstår att se, men känslan i maggropen ropar Edinburgh, såklart. Fyra månader är inte ens i närheten tillräckligt för denna stad.

Nu; sömn. Det är en drog som inte går att överdosera.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: B-E

& jag saknar dig så att det gör ont.

vill så gärna äta kalorifyllda pepparkakor med dig, just like last year.

kan du inte komma hem lite i februari? innan du börjar ditt liv i det stora landet för alltid...

<33

2009-12-09 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0