dreaming of a white christmas

En vecka! Sju dagar! Half a forthnight!

Julafton närmar sig med stormsteg, och när jag var ute och släppte ut hundarna alldeles precis nyss var marken vit. Snön föll fortfarande, och jag hoppas att jag vaknar till ett snötäckt Edinburgh imorgon!

Det har återigen varit en snabb vecka - ett morgonpass kvar innan helgen låter för bra för att vara sant, nästan. Var och bakade pepparkakor i bror mins lägenhet tidigare idag, mycket trevligt. Som vanligt la jag ner betydligt mer tid än vad som kanske anses rimligt på mina kakor, men jag hävdar att kvalité får ta sin tid.

Innan pepparkaksbaket var det nativityplay som gällde - Olivia hade på grund av andras frånvaro bytt upp sig till att spela solen. Hon sken på galant, och trots att maddy ramlade när hon kom på scenen som en helt bedårande snöflinga gjorde även hon ett bra jobb. Något utav det sötaste jag sett, utan tvivel!

Imorgon blir det lite flyttpackande följt av julhandling följt av julfest hos johan.
Sju dagar kvar.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju inte sluta blogga...

2009-12-31 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0