you are my sunshine

Vi har en strålande morgon här i Edinburgh, solsken och.. 13 grader. Gick inte med barnen till skolan idag, så det har varit en lugn morgon.

På dagens schema hittar vi ett litet tennismöte vid 10.30, och lite beroende på hur det går (dvs hur länge vi får vara där) så kan det kanske klämmas in ett litet botanical gardens-besök också innan eftermiddagens arbete startar. Vi får helt enkelt se hur det hela artar sig!

Med tanke på att jag i stycket ovan nämner att jag ska möta carina vid 10.30, kanske jag bör påminna om att det blir 11.30 för er, och det är därför det här inlägget kommer postas efter 10.30. Ok, clear?

Ikväll har jag en skype-date inplanerad med Erika, och efter det tror jag allt att det blir tidig sänggång. Är helt slut efter helgen, vilket kanske inte är helt passande - jag satt och gäspade ikapp med Maddy i morse. Satt uppe och kollade på V-festival igår kväll, amazing.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag trodde att det var friidrottare och inte tennisspelare du skulle bli

2009-08-24 @ 14:00:12
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: Erika

Håller med Pelle här, GLÖM INTE BORT VÄRLDENS FINASTE SPORT!!!!!!

2009-08-24 @ 20:37:52
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Victoria

jag tycker tennis är en utmärkt sport!

2009-08-24 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0